maatinamaatina، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

لحظه های بی تکرار تنها امید زندگیم... ماتینا

اولین دندون دخترم

1393/4/23 14:20
نویسنده : مامان نسیم
85 بازدید
اشتراک گذاری

یه تغییر بزرگ .... اولین دندون ماتینای ما دراومد..... وقتی دیدم دخترم دندون درآورده اولین چیزی که به خودم گفتم  این بود که دیگه دختر من داره بزرگ می شه...... دیدن دندون ماتینا بین لبخندهای زیباش امید زندگی را برام پررنگ تر کرد....

اولین دندون ماتینا هم یه جهش رشدی برزگ برای خودش بود و هم یک تحول زیبا و عمیق تو قلب من...... دیدن لحظه به لحظه بزرگ شدن ماتینا این حس رو توقلبم قوی تر می کنه و اون چیزی نیست جزاینکه من یک مادرم و دختری دارم از جنس گل سرخ.........

پسندها (2)

نظرات (3)

ایهان سلطان ماه
23 تیر 93 14:26
سلاااام ماتینای گلم مرواریدت مبارک عزیزم. به پسمل منم سر بزنی ها نظر یادت نره گلم
مریم ابراهیمی
11 مرداد 93 13:06
لالا لالا دخترم راحت جان دلبرم بهای ناز تو رو هر چی باشه می خرم لالا لالا نازنین برای من بهترین با چشای قشنگت گلهای نازو ببین لالا لا گل مینا شکر خدا یکتا عطا نموده بر ما نوگلی نازو زیبا لالا لا گل پونه غم تو دلت نمونه تویی برای مادر نفس، عزیز دردونه لالا لا کودک من دختر کوچک من فدای اون اداهات تویی عروسک من لالا عزیز دلبند باشه همیشه لبخند رو غنچه ی لبانت چشماتو حالا ببند تقدیم به ماتینای عزیزم
فاطمه
11 مرداد 93 14:24
مبارک باشه دندونت عزیزم من مامانت رو میکشم که هنوز برات آش دندونگیر نپخته..بکشمش بازم هرچی ماتینا خانم بگه ...